25.5.11

de senaste dagarna har jag prioriterat annat istället för att blogga, typ som att äta god svensk mat och sova, så det har inte blivit mycket aktivitet här. men innan jag avslutar den här bloggen (för det var ju trots allt bara en au pair och englandsblogg) så ska jag skriva ett långt sista inlägg om de senaste 10 månaderna. men det kan dröja några dagar till det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar