31.5.11

camping

imorgon åker jag på läger och bli borta i fem hela dagar. jag känner mig inte särskilt peppad inför det här, men det kommer säkert bli bra. det betyder i alla fall att jag kommer tillbaks till bloggen, och texten som jag lovat, ganska lagom till nationaldagen. samt big brother finalen som jag pinsamt nog får lite ångest över. tänk att det nu är slut. vad ska jag liksom ägna all min lediga tid till?

på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar