23.5.11

efter att ha försökt få tag på anna nilsson i 6 dagar så ger jag nu upp. jag ville så gärna överraska henne innan jag gick ut på blogg/fb med att jag är hemma, men det visade sig vara lättare sagt än gjort. jennica hälsade jag på i torsdags så den överraskningen gick fint. men jag har varit och plingat på hos anna 7 gånger (3 på torsdag, 1 på fredag, 3 idag), utan den minsta framgång så nu får det helt enkelt vara.

men i alla fall, jag är hemma! (har befunnit mig på svensk mark sen i onsdags)

jag lägger nu upp lite gamla inlägg som jag haft sparade som utkast.
inläggen är från 11, 13, 15, 17 (x2) maj - tror jag - så ni kan få gå rätt långt bak i arkivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar