7.6.11

nu har jag kommit hem från lägret men har fortfarande ingen dator så uppdateringarna kommer fortsätta att vara glesa ett tag till. dock så borde den komma i slutet av veckan, så vi håller tummarna. lägret var i alla fall grymt bra! jobbigt på alla sätt och vis men jag längtar faktiskt tillbaks lite.. men det ska bli skönt med lite sommarlov nu. 

och ikväll ska jag träffa annie! har inte sett henne på ungefär 6 månader så det ska bli riktigt kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar