13.5.11

blogger har varit nere det senaste dagarna så det är därför det har varit väldigt dåligt med bloggande. tänkte bara informera er om det.

annars så finns det inte särskilt mycket att säga. blev precis utklassad i biljard av tara som är 9 år och sånt är ju alltid kul. känner att jag måste öva upp mina färdigheter lite.
nu ska jag pyssla lite med mitt fotoalbum som familjen ska få när jag åker hem. kanske att jag också äter lite popcorn, om jag hittar några dvs. och imorgon har tjejerna sin första holy communion vilket jag ser fram emot väldigt mycket. ska bli spännande att se hur det går till och bara i allmänhet besöka en katolsk kyrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar