11.5.11

11 maj

just nu är det väldigt många saker som jag gör för sista gången. idag var det min sista onsdag. imorgon är det sista dagen då jag på egen hand tar barnen till skolan (nästa vecka lär jag upp den nya au pairen, så det räknas inte riktigt). idag skrev jag också de sista breven som jag imorgon ska posta (vilket då blir den sista gången jag går till post office inne i stan), det var också mest troligt den sista gången jag skrev ner min engelska adress. min fina engelska adress som på många sätt känns så mycket bättre än den svenska, det liksom sitter bättre i handen att skriva och låter lite vackrare att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar