13.5.11

engelska kommentatorerna på gårdagens esc kval:

"if sweden dosen't get through i will cry, i need my eric saade in the finale. come on sweden! ... yeeaaah! he's through!!!"

kul att han är populär (populär, ha ha) i något land i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar