17.5.11

17 maj

det mesta är packat (eller, alla väskor är fyllda till max men än är inte allt nerpackat. så jag vet inte hur det ska gå).

på det stora hela har det varit en jobbig dag med ledsna barn. jag har också redan ikväll sagt hejdå till sue för jag hinner inte träffa henne imorgon inann jag åker.. det börjar bli på riktigt det här alltså, att jag ska komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar