det känns som att det var länge sen jag uppdaterade nu så jag ska göra ett försök.
idag har jag fikat med lovisa - det verkar som att jag fikar hela tiden om man läser den här bloggen - samt köpt en ring, kanske min första, med ett kaninmotiv! den köpte jag mest bara för att jag kunde.. också för att egentligen så borde ju alla ha en kanin-ring.
"jag har en kanin-ring, vad har du?" ^^
SvaraRadera