torsdag, jason mraz och lunch ute i solen. jag har dock lyckats bränna mig rätt så rejält vilket är mindre kul..
men nu ska jag hänga lite tvätt och sen promenera in till stan innan det är dags att hämta tjejerna. bilder från gårdagens ett foto i timmen kommer mest troligt ikväll.
och imorgon får jag besök!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar