7.4.11

jag har nog sagt det förut men det tåls att säga igen.. jag älskar att få brev!


och ja annie, det betyder att jag fick ditt brev idag. jätteglad blev jag!
jag ska försöka börja skriva ikväll så att du kanske hinner få post innan du åker, men jag kan inget lova eftersom att jag kommer vara upptagen hela helgen med sverigebesök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar