6.4.11

22 grader ute och inte ett moln på himlen, så nu ska jag gå och stryka lite för att sen gå ut och sätta mig i solen tills barnen ska hämtas. idag jobbar jag heldag med barnvaktande så jag slutar kring 11. inte alltför kul kanske, men det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar