nu ska jag packa lite och sen försöka lägga mig i hyfsad tid för tidigt imorgon åker vi till brighton. det blir roadtrip ner till kusten och sen ska vi bo på ett backpacker hostel (vilket enligt hemsidan verkar både väldigt annorlunda, lustigt och.. trevligt) i två dagar. turistande, sola och bada samt annat kul tillsammans med nina, minita, katharina och gaby. jag tror och hoppas att det kommer bli riktigt bra! vi hörs på tisdag eller så.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar