27.4.11

dearest brighton

brighton var bäst. sol och minst 25 grader hela tiden, strandhäng, god mat, fina människor.. ja, det var en grym minisemester. och idag kommer jennica! himla kul ju. vad som dock är mindre kul är att jag därför nu måste städa. jag måste också stryka och tvätta och sånt eftersom att det nog inte kommer bli så mycket av det varken imorgon eller på fredag.
minita, nina, gaby samt katharina

1 kommentar: