just nu finns det inte så mycket att säga om något. livet flyter på rätt fint (och händelselöst) så det blir glest med uppdateringar. jag ligger mest bara ute och läser/sover i solen eller så tvättar/städar/stryker jag.
ikväll barnvaktar jag men även det är rätt lugnt eftersom att alla tre ligger i sina sängar. sover gör de nog inte än, men man får vara nöjd för det lilla.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar