1.5.11

sen sist jag skrev har jennica hunnit komma hit och åkt hem till sverige igen.
det har varit ett kort men väldigt uppskattat besök, och det kändes inte så väldigt ledsamt när hon åkte hem eftersom att vi syns om bara några veckor (i sverige!).
torsdagen så jobbade jag som vanligt och då promenerade jennica in till stan på fm medan jag fixade med lite sysslor. sen åkte jag in och mötte upp henne också träffade vi nina för en picnic. på em var vi med barnen och sen på kvällen gick vi på bio, red riding hood, vilken var väldigt bra. jag kan absolut tänka mig att se den igen.
igår såg vi på bröllop (tack prins william för att jag fick vara ledig!), åt frukost/lunch på bästa café nero, fördrev några timmar på stan för att sen äta underbart god sushi. kanske till och med lite mer sushi än vad som anses vara okej.
och kring lunchtid idag så åkte hon mot heathrow, men summa sumarum så har det varit två (och typ en halv) trevliga dagar.

annars så har jag idag varvat städning med illamående/huvudvärk och nu ikväll barnvaktat. det gick faktiskt ovanligt bra och det var största delen av tiden trevligt att spendera tid med tjejerna. vi åt pizza, spelade top trumps och såg på tv så en godkänd kväll med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar