5.4.11

ett foto i timmen

jag har funderat på att göra det ganska länge nu så jag tänkte att det nog är dags att göra slag i saken. så vad säger ni? ska jag fotografera ett foto/timme under hela dagen imorgon och sen lägga upp här?

(gilla om det är något ni vill att jag gör, för annars struntar jag i det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar