efter en snabb koll på aftonbladet och facebook så har jag dragit slutsatsen att det är melodifestivalen ikväll. alltså den slutgiltliga, stora, finalen innan esc. jag har ingen som helst koll på vilka som är med (förutom swingfly vs bästa herr hiding, brolle samt danny), vilka låtar som är bra eller vilka som är rent ut sagt värdelösa (majoriteten antar jag). dock så tänker jag redan nu gardera mig inför kvällens resultat och säger därför:
FEL LÅT VANN!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar