1. jag har både klippt och färgat håret (idag lyxade jag minsann till det) och alltså blivit av med min vidriga utväxt. sen så älskar jag besöken på bästa salong options; trevligaste människorna, bara duktiga frisörer och skalpmassage bla. då gör det inget att det är lite dyrare än andra ställen, för det är helt klart värt det.
2. det är helt fantastiskt väder ute. idag blev det till och med på tok för varmt med skinnjacka, och då är det inte ens särskilt soligt idag. mulet och cirkus 15 grader är inte fy skam.
3. mina två favoriter jobbade idag när jag handlade lite mat på m&s. för vem blir inte glad av alla "hello darling" som man får höra när man bor i england? den här artigheten är något vi borde ta efter i sverige.
4. jag gjorde världens kap på new look. 2 ruskigt sköna (och snygga) hoodies för bara £15!


Det lät ju great :-) jag har oxå fyndat lite kläder idag, bl a en ljusbeige trenchcoat (snygg) och en matchande väska till.. Och en orange jetset klocka att ha på jobbet, ha ha (byggorange. Ditt hår såg ut att ha blivit bra, men man ser ju inte färgen riktigt på dina bilder..
SvaraRadera