criminal minds, glass, och utanför fönstret skiner solen. det är över 10 plusgrader och om jag bara hittar mina solglasögon så ska jag snart gå ut på en promenad i vårsolen.
jag ska ju till kåbdalis till veckan å kollade väderprognosen, de ska vara mellan -36 till -23 som varmast på torsdag... :) jippie, behöver nog 5 par långfillingar.. :p
jag ska ju till kåbdalis till veckan å kollade väderprognosen, de ska vara mellan -36 till -23 som varmast på torsdag... :) jippie, behöver nog 5 par långfillingar.. :p
SvaraRadera/DANNE