12.2.11

criminal minds, glass, och utanför fönstret skiner solen. det är över 10 plusgrader och om jag bara hittar mina solglasögon så ska jag snart gå ut på en promenad i vårsolen.

1 kommentar:

  1. jag ska ju till kåbdalis till veckan å kollade väderprognosen, de ska vara mellan -36 till -23 som varmast på torsdag... :) jippie, behöver nog 5 par långfillingar.. :p

    /DANNE

    SvaraRadera