12.2.11


ikväll blev det ett spontanbesök på ikea med hostmum. oväntat men väldigt kul! hon behövde nämligen ett skrivbord och lite annat och då jag ändå inte hade något bättre för mig så kom det ju väldigt lämpligt. för inte tackar man ju nej till ikea och då främst ikeas matavdelning med massa goda chokladbollar och kanelbullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar