jag har en färgkonsulation inbokad på lördag, men nu har det börjat planeras en trip till cambridge på just lördag. så.. avboka och åka? eller ska jag stanna hemma och besöka min frisör nathalie för att prata om när och hur vi ska färga håret?
nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen, städa undan och promenera iväg till spinningen. efter det måste jag posta några brev och skynda hem för att hinna bli färdig med allt till barnen ska hämtas. och ikväll barnvaktar jag.
Har du bestämt hur du ska göra på lördag? är det bara "utflykt" till cambridge, eller vad gör man där...:-)
SvaraRadera