17.1.11

har skrivit världens längsta blogginlägg, men jag tror att det får bli till ett brev istället. jo, så får det nog bli. någon gräns måste det ju finnas på hur mycket man delar med sig av på internet.

min dag har varit ok och sådär lagomt effektiv. imorgon blir det massa stress, jobb och pilates. jag har också spenderat lite för mycket tid på att drömma mig bort på fritidsresors hemsida. så om jag på något magiskt sätt hittar lite bortglömda tusenlappar så tänker jag ta och fly till varmare breddgrader. fast egentligen så ska jag inte klaga, för här går vi minsann bara i t-shirt utan att frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar