jag har precis ombokat min färgkonsulation så på lördag (lite för tidigt) blir det att åka till cambridge med jantine, gemma, mareike och ev. våra holländska bekanta från förra lördagen. jag har alltså ingen koll på vad de heter, så tillsvidare går de under det namnet.
men nu ska jag hänga tvätt och promenera iväg och hämta tara och bella (kimi är på crosscountry tävling så hon kommer hem senare). och ikväll barnvaktar jag också eftersom att det är dags för genrep med deras pantomime.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar