- jag har som ni redan vet (om ni maniskt följer min blogg dvs) klippt mig idag. nathalie som klippte mig var makalöst trevlig och väldigt duktig. och killen som tvättade mitt hår (ja, även på denna salong så hade de en person som hade som arbetsuppgift att endast tvätta hår. det verkar vara en uk grej) var snygg, vilket inte är det minsta förvånande eftersom att chelmsford består av enbart snygga människor. options får 5 av 5 toasters och jag har redan bokat in nästa klippning om 8 veckor. nästa helg ska jag på färgkonsulation och efter det ska vi boka in en tid även för färgning.
- jag har också hunnit med att äta lunch på bästa café nero med jantine. efter det blev det en massa shopping - i alla fall för hennes del. tyger, sytråd och jackor (hon är nämligen sådär kreativ och duktig att hon syr egna kläder) bland annat. jag letade mest desperat efter något att ha på mig ikväll.
- också ikväll då, jo, imorgon fyller danska anette 20 år. så därför blir det ikväll att fira födelsedagsbarnet tillsammans med x antal andra au pairer. 
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar