kvällen började katastrofalt (trist och ensamt) och jag tänkte bege mig hem redan innan tolv. men tack vare mina fina holländska vänner så slutade den bra och det visade sig bli en riktig höjdarkväll. och nu är det dags att sova.
p.s. om alfie förfölyttar sig dvs. i skrivande stund ligger han nämligen på min axel och överväger att äta på mitt öra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar