14.1.11

har tyvärr inte lyckats än. men innan jag åker tillbaks till sverige så ska jag ha en "i found charlie" badge. så jennica, vad säger du om att försöka fixa det när du kommer hit? (p.s. inte på ett stalker-ish sätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar