21.1.11

kom precis hem efter en nästan 4 timmar lång "panto", vilket inte liknade något jag sett tidigare. underliga britter med deras underliga teater. men en erfarenhet rikare har jag ju blivit. plus att både sue och tjejerna var riktigt duktiga! det var mest bara teaterkonceptet som jag inte köpte. inte min grej helt enkelt.

men nu är jag dödstrött och imorgon klockan 08:30 måste jag lämna huset och promenera till tågstationen. hur det nu ska gå till.
jo, en till tjej som bor i southend ska med oss till cambridge imorgon. gissa nationaliteten? precis. så det blir fem nederländare, en tysk.. också jag.
men nu måste jag gå och hänga tvätt och sen sova. imorgon, eller på söndag, så ska jag ladda upp bilder här. remind me, please.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar