kom precis hem från cambridge (vilket var riktigt lyckat. nederländare är ju utan tvekan det skönaste sällskapet!) och nu är jag verkligen helt slut. en hel dag av tågåkande och promenerande (efter att ha vaknat på tok för tidigt) gör sitt alltså. så nu ska jag sova i minst tolv timmar och sen lovar jag att ladda upp lite bilder.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar