11.12.10

overvager att borja sla in julklappar.. men jag vet inte. har inte lyckats bli fardig med inkopen an och da kanns det lite onodigt att borja sla in de andra. jag ar namligen en san som inte garna delar upp saker. jag gillar att gora allt pa en gang for annars blir det aldrig gjort.
sa istallet tanker jag nog ladda upp lite bilder pa facebook, och kanske att det kommer nagra har ocksa. i loungen ar jag anda inte valkommen just nu. de slar namligen in fodelsedagspresenter at mig.

2 kommentarer:

  1. så du ska få presenter.. :) men du ´åker ju hem innan du fyller år så du får dom väl 3 januari.. ?

    SvaraRadera
  2. nejda. jag far innan :)

    SvaraRadera