idag har jag monterat ihop min sang, och jag gjorde det nastan helt sjalv! bara med lite hjalp av simon - mest for att den engelska bruksanvisningen och jag inte kom alltfor bra overens. och kul var det ocksa, mantro om jag skulle ha satsat pa en karriar som snickare.. (pappa och daniel, jag ar helt serios). sa nu har jag antligen en riktig sang, och bekvam ar den ocksa.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar