10.12.10


idag ar det den 10 december och jag borjar kanna att det ar dags att uppdatera har. jag har fortfarande ingen motivation, ork eller det minsta intresse av att gora det (jo, det ar en san period nu) men eftersom mamma misstanker att jag gatt under jorden sa antar jag att jag far tvinga fram nagot. problemet ar bara att det inte finns sa mycket att saga. egentligen. visst, kanske att ni skulle finna det intressant men for mig ar ju allt vardag och det ar svart att skilja pa intressant vardag och ja.. mindre intressant sadan. en hel del bilder har jag dock att dela med mig av fran veckan som har gatt (sa de kommer nar jag antligen tar tag i att fora over dem).

anyways.


mandag: kan inte komma ihag nagot som hande pa mandagen..
tisdag:
*(forsokte) laga en riktig roast dinner med kalkon, potatis, etc. godkant resultat.
*vi pytande fardigt julgranen.
*jag upptackte en vidrig spindel nar jag duschade. dog lite.
ondag:
*fick ett samtal fran barnen skola om att kimi ramlat och skadat handleden. fick skynda ivag och hamta hem henne (+ovriga barn eftersom att det var enda losningen) och sedan fa henne till ett sjukhus. tack till deras morfar som fixade det sa att inte hela dagen korde ihop sig. inget var dock brutet utan mer stukat/omt.
torsdag: jobbade typ i 24 timmar. det kandes i alla fall som det.
fredag (idag):
*har umgatts med strykjarnet i nastan 3 timmar.
*efter det har det varit andra roliga saker i form av matlagning, lite barnvaktning, mer tvatt ocksa poppade jag nyss popcorn.
*sen sa fick jag ju tva fina brev idag! tack annie och jennica.
*..och juste. t har aven hunnit med att spy nagra ganger idag. alltid lika roligt.

ja det var en liten vecko uppdatering. imorgon blir det london och winter wonderland med elin.

1 kommentar:

  1. FARSAN ELLER TARSANdecember 11, 2010

    Nu är du ju snart hemma i din egen säng så håll ut bara timmar kvar nu :)

    SvaraRadera