
jag kanner mig som en trebarnsmamma. och det ar inte skamtsamt sagt utan det ar pa storsta allvar. det kanns som att jag ar narmare en medelalderskris an tonarsangest och som att de har barnen lika garna skulle kunna vara mina.
jag behover komma harifran ett tag och bara fa vara 18 igen.
snart fina fina du.
SvaraRaderaoch nästa helg ska vi röja runt i london, visst? <3
*skickar en styrkande kram* Snart är du hemma och då ska jag kidnappa dig så ska vi vara precis sådär tonårsaktiga som du längtar efter att vara ;D Jag saknar dig varje dag vännen men du ska veta att här i kalix är allt sig likt. (utom e4an precis när man passerar "centrum") där finns nu två rondeller och jaa.. du får ju se själv snart hur det ser ut! AAAH vad jag längtar!!!1 Det är ju jättelite dagar kvar nu, det kommer gå så fort! Justja, så du vet har jag slut pengar på mobilen så jag har inte kunnat spontan smsa dig men jag tänker på dig lika mycket för det! Du är stark Ida, mycket starkare än vad du tror. Ha det bäst vännen <3
SvaraRadera15 dagar kvar, sen får du vilda dig ;)
SvaraRaderajuice: 15 dagar? har du borjat fuskrakna som mig? ;) for enligt mig ar det allt 16.
SvaraRaderaamanda: absolut! (bara inte det har tagtjorvet fortsatter.. lite sno och landet gar under :( )
anna: <3 tack