4.12.10

snart beger jag mig in till london for shopping. forutsatt att jag kommer dit da alltsa, och inte fastnar nagonstans halvvags. man vet ju aldrig med den har snokaosen det ar just nu. ikvall ska jag barnvakta at en familj langre ner pa gatan. fyra barn som jag aldrig traffatg forut. och en hund. jag kan inte lata bli att fundera over vad jag egentligen har gett mig in pa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar