disney channel, bråk, snobollskrig, gråt, modevisning.. ja, det har varit en lång dag. och än är klockan inte ens tre.
och jag tänkte att tar man hand om tre barn så klarar man nog också fyra (for det är ju ingen storre skillnad.. egentligen), så jag bjod in jack. det brukar dock inte sluta så bra när han har varit har, sist så fick de tex for sig att ha vattenkrig. inomhus. och nu låter det ungefär som att de håller på att forstora huset, så jag borde nog gå och se vad de egentligen gor..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar