18.12.10

england ar stangt och det verkar vara ungefar 1% chans att jag tar mig till sverige imorgon. jag haller anda pa att packa just nu for forsoka tanker jag da allt (aven om det innebar nagra natter pa flygplatser). och pa tal om packning.. hur ar det tankt att jag ska fa hem mina saker i sommar nar jag nu ar uppe i 20kg och jag ska vara hemma i 2 veckor. och nu har jag verkligen packat sa latt som jag bara kan. endast julklapparna vager dock 10kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar