alternativ 1. allt gar felfritt och jag landar i lulea innan midnatt (vi haller tummarna for denna va).
alt 2. planet blir forsenat men jag kommer mig ivag fran london imorgon. dock missar jag flyget till kallax och far overnatta pa arlanda till mandag morgon (detta alternativ kan jag anda acceptera).
alt 3. planet blir installt och jag far bosatta mig pa heathrow tillsvidare.
jag far kanske lamna london pa mandag.
alt 4. planet blir installt och det enda jag kan gora ar att aka tillbaks till chelmsford (och detta ar som ni nog forstar helt oacceptabelt. jag simmar hem da).
sen sa finns ju saklar aven alternativet att det snoar mer inatt och att jag inte ens tar mig harifran till att borja med. tagen ar namligen pa gransen till att sluta ga. men sa negativa ska vi inte vara..
sa, vi hors nar vi hors. hall tummar och tar nu!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar