17.12.10

huset ar fullt av virus (t har ear infection och chest infection) och hm har halsfluss. sen sa har det borjat snoa har igen och det pratas for fullt om flygforseningar och installda avgangar, bada har och i sverige. summa summaum, vi far se om jag tar mig hem - och i vilket skick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar