det har blivit valdigt daligt med uppdateringar sen den dar kvallen innan jag skulle aka mot heathrow. efter det foljde namligen tva tuffa dygn, en hel massa resande, fem besok pa olika flygplatser och ingen somn. heathrow-manchester-kopenhamn-arlanda-lulea. men nu ar jag i alla fall hemma och har varit det i nagra dagar. idag ar det julafton, god jul.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar