24.12.10


jag vill inte aka tillbaks till england om ungefar en vecka. likval vet jag att jag kommer satta mig pa det dar planet mot london. men jag vill inte.

2 kommentarer:

  1. läckert.. du behöver inte om du inte vill, det vet du. det är inte bra att tvinga sig till något man inte vill.

    SvaraRadera
  2. trisst att du for men se framåt det är snart sommar och du får komma tillbaka till rondellerna i Kalix :)

    SvaraRadera