vadret har idag alltsa.. jag har aldrig varit med om nagot liknande! orkanvindar och osregn. ja, att mitt paraply gick av nar jag promenerade hem sager val ganska mycket - och det ar andra gangen som det hander. det maste borja tillverka battre och stabilare paraply(er?)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar