10.11.10

Oh, I can't sleep, 'cause there's a monster under my bed
a racing heartbeat and now the monster lives in my head


fjarde natten som jag inte har kunnat sova. eller, jag sover till klockan 04, sen vaknar jag och ar dodstrott men kan inte somna om. det ar frustrerande och jobbigt. riktigt jobbigt. for jag orkar inte med nagot om jag inte sover pa natterna.
jag behover sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar