slutade precis jobba och nu forsoker jag utnyttja varenda minut jag har kvar av min fungerande dator. windows slutar namligen fungera ikvall - jag har en kopia som bara galler tre dagar och sen maste uppdateras - sa jag gissar att jag har ungefar en och en halv timme kvar.
imorgon eftermiddag ska jag prata med dell (aka. kille i bombay) igen och jag hoppas innerligt pa att det nu ska losa sig. snalla dell, ge mig en ny harddisk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar