26.11.10

vad hande?

eftersom att jag inte langre kan folja idol sa far jag helt enkelt noja mig med informationen som aftonbladet ger mig.. sa linnea ute ur idol alltsa. vad hande egentligen? och varfor ar minnah kvar?

2 kommentarer:

  1. fel fel fel fel ! alltså, Minnah?! van tänker de med?! <3

    SvaraRadera
  2. Blä, tycker inte hon förtjänar att vara kvar, hon har ju redan åkt ut en gång! :O

    SvaraRadera