25.11.10

jag maste bara saga att den har laten ju ar ruskigt bra. sadar nagra veckor efter alla andra, men jag skyller pa faktumet att jag inte bor i sverige. men ja, bra ar den i alla fall. daniel adam ray - gubben i ladan.

3 kommentarer:

  1. jag tycker den är svin dålig.... Den har blivit en sån där kalixfjortislåt....

    SvaraRadera
  2. vilken tur att jag inte ar i kalix da! har ar den helt oforstord av fjortisar och bara allmant harlig. borjan ar ju bara klockren! = du kommer borja gilla den snart ;)

    SvaraRadera
  3. (skriver igen ifall jag glömde klicka på skicka) JAG har aldrig hört den, ruskigt insnöad känner jag mig när t.o.m du har hört den som sitter x antal mil från svea rike xD <3

    SvaraRadera