jag maste bara saga att den har laten ju ar ruskigt bra. sadar nagra veckor efter alla andra, men jag skyller pa faktumet att jag inte bor i sverige. men ja, bra ar den i alla fall. daniel adam ray - gubben i ladan.
vilken tur att jag inte ar i kalix da! har ar den helt oforstord av fjortisar och bara allmant harlig. borjan ar ju bara klockren! = du kommer borja gilla den snart ;)
(skriver igen ifall jag glömde klicka på skicka) JAG har aldrig hört den, ruskigt insnöad känner jag mig när t.o.m du har hört den som sitter x antal mil från svea rike xD <3
jag tycker den är svin dålig.... Den har blivit en sån där kalixfjortislåt....
SvaraRaderavilken tur att jag inte ar i kalix da! har ar den helt oforstord av fjortisar och bara allmant harlig. borjan ar ju bara klockren! = du kommer borja gilla den snart ;)
SvaraRadera(skriver igen ifall jag glömde klicka på skicka) JAG har aldrig hört den, ruskigt insnöad känner jag mig när t.o.m du har hört den som sitter x antal mil från svea rike xD <3
SvaraRadera