27.11.10


idag har jag fastnat i soffan framfor scrubs. men det kanns ju sa bekvamt och enkelt istallet for att faktiskt gora nagot av den har dagen. och om det inte vore dodligt kallt ute sa skulle jag ta mig en promenad in till stan, men det kanns inte sarskilt lockande just nu.

jag skulle vilja borja kopa lite julklappar men eftersom att det nog blir ett london besok imorgon sa ar det inte nagon bra idee.. ska man in till london sa behovs namligen varje penny. tagen strular den har helgen ocksa vilket ar en helg for mycket. usch vad jag ar less pa kollektivtrafiken har. for jag vill ju ga pa musikal med elin imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar