9.11.10

i'm back!

jag kan nu anvanda min datorn igen! dock sa har jag lanat nicks engelska harddisk, darav den fortsatta saknaden av de tre fina svenska bokstaverna. det kanns dockt fantastiskt bra att ha en fungerande dator igen.. trots att den inte ar till 100% min. pa fredag ska jag prata med dell igen och fortsatta overtala dem att jag behover en ny harddisk (de insisterar pa att det ar mjukvaran det ar fel pa och tankte lura mig pa £80!), hur det gar aterstar dock att se. framtiden for min dator ar alltsa fortfarande valdigt osaker.. men jag overlever.

sa nu kan ni skicka mail och skypa med mig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar