jag hade planerat att leva pa flytande foda, typ smoothie, men det fungerar inte sa bra.. for jag kan inte ens svalja vatten! det gor helt enkelt for ont. helt utan overdrift sa svimmar jag nastan varje gang jag maste svalja just for att det gor sa forskrackligt ont i halsen. ska ga in pa boots innan jag hamtar barnen fran skolan och fraga om de har nagra super piller.. for annars vet jag inte hur det blir med helgens planer.
å nej å nej å nej! krya på dig så himla mycket,
SvaraRaderajag önskar och hoppas verkligen att du kan komma! <3