17.11.10

febern ar tillbaka, dunder tabletterna apoteket hade hjalpte inte, och nu har jag aven borjat hosta. imorgon ska jag mest troligt (om jag far en tid) besoka lakare och kolla upp om det ar halsfluss eller nagot annat trevligt. fortsattning foljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar